Slovenya, Aralık ayında her çalışana 639 euro (yaklaşık 31 bin TL) “Noel ikramiyesi” ödenmesini zorunlu kılan kararıyla gündeme oturdu. Yaklaşık 1 milyon çalışanı kapsayan bu adım hem iş dünyası hem muhalefet hem de Avrupa Komisyonu tarafından sert eleştirilerle karşılandı. ‘OYLARINI ARTIRMAK İSTİYOR’ İDDİASI The Sun’ın haberine göre Başbakan Robert Golob liderliğindeki koalisyon hükümeti, parlamentodan geçen... daha fazla oku













Son Yorumlar